saya akan pastikan saya menang!

Stress aku dgn pengguna. asyik dia je tak kira. aku ni dia tak kira plak? ada ke kesilapan dia kita yg kene bertanggungjawab? selama 6 tahun aku bekerja, ni la pestime aku jmpe pengguna tahap bangang. kenapa sistem itu sume tak de? eh ko tak kaji ke kenapa sistem tu di design sebegitu? sedangkan bos ko sendiri ckp, jgn nak memandai mengubah decision yg org terdahulu buat sblm kita kenal pasti WHY mereka buat keputusan mcm tu? bebal sungguh! sungguh aku tak faham...sblm aktiviti dilakukan, ada siap disediakan larian ujian sblm ko FIRM nak buat. ni mesti jenis malas nak semak, main taram je...spesis berangan gamaknya wat keje. perkara remeh temeh pn nak bawak ke pengurusan atasan. ko bawak la, aku akan pastikan aku bagi ko sedas dua depan pengurusan atasan sblm aku menurut ape yg ko nak. ni la keje kalo main cakap je, tp ilmu pengetahuan langsung tak de!bengang btl aku.

sebelum ni pn aku dh pesan, jgn smpai kes tahun 2004 berulang...walaupun masa tu aku blm bekerja lagi. tp manusia kan...asyik nak human error saje. ingt mesin tak de error ker? kalo ko tak blh kawal mesin, makanya tahap ko pn sama mcm mesin!

2 comments:

  1. ngapa marah2 ni..hai..busu dah kurus la ikut diet tu..

    ReplyDelete
  2. mau tak marah. dhla stress nak kawen, user plak senggal. mmg nak kene marah..wah...menarik diet tu. nak try gak, tp rasanya blm termampu nak ikut

    ReplyDelete