Selesai Suda...

Syukur alhamdullilah..segalanya berjalan lancar walaupun hujan turun dengan lebatnya bila tiba masa bersanding...elok2 je aku siap, ujan menderu2 turun.. banyak perkara yang berlaku dari hari nikah smpai hari balik ke kl..terima kasih tidak terhingga kepada :-
- kedua orang tua aku terutamanya mak aku yang sangup tak tido malam 3 malam berturut2 semata2 nak siapkan manik kat baju nikah aku..
- adik2 aku yg sanggup berjaga malam semata2 nak tunggu nasi impit masak, jaga periuk belangga takut2 dilarikan.
- makcik2 aku yang preparekan makan beradap..sedap, smpai licin pihak lelaki makan
- jiran-jiran tetangga yang sanggup berewang dari hari rabu smpai sabtu. tlg basuhkan periuk besar2. kalo tak, aku and husband la kan kene basuh.
- sepupu sepapat, pakcik, semuala yang menyumbangkan lagu termasukla bapak aku sendiri..hehehehe..
- kawan-kawan yang sudi datang ke majlis aku.

Luv u all..

** dah mula sibuk prepare utk majlis bertandang and honeymoon.tak sabarnya nak ke Maldives and Sri Lanka!

No comments:

Post a Comment