1 Mei 2011



Aku telah selamat bergelar tunangan orang. Macam tak caya je..Here some picture masa majlis aritu


Mcm2 perasaan aku. Mcm tak caya, inilah aku.hahaha

Sakit giler time pegang bunga tangan tu..tp cover beb..tahan sket sakit tu..

Actually mata aku ni bengkak. Mana tanya, malam semalam melalak tak hengat. kenapakah? Tp syukur Alhamdullilah mak andam boleh coverkan. walaupun keadaan itu kelam kabut dan kusut masai. Walaubagaimanapun make up aku ni bertahan smpai kul 5 je and photographer comment bila kawen make up kene tahan lama sket.

Panas...........

2 comments:

  1. haa...kan naik seri tu....tahniah yea. nape nages beb...biasalaaa...benda2 baik macam ni setan tak suker....ada je yang tak kena & membuatkan hati kita gundah gulana...sabar je...

    ReplyDelete
  2. mau aku tak nangis, dalam keadaan tak stabil beb

    ReplyDelete