Terkedu dan terkelu

Selasa lepas power window aku rosak lagi..melayang ler beberapa ratus.. baru berangan nak bli brg2 persiapan kawin...yang geramnya aku tunggu smpai 3 jam kata sejam je.hampeh.. Dari panas ke mendung ke ujan ke mendung balik ke panas balik. Bengang aku. Pas siap aku check pintu aku plak automatik tak ttp. lagi la aku hangin..bertambah hangin tunang aku tak nak tengok pun ape yg terjadi.dok je dalam kete dengan alasan penat...sabar jela. bila aku detect pintu tak leh ttp dia tegur aku balik. sape suh tak tgk btl2..mcm nak nangis je..dengan keadaan aku emosi tak stabil ni blh plak ???

Pas aku marah2 baru la terkedek2 nak p tgk. mmg aku dh bengang tahap speechless...

Aku pun meluahkan perasaan aku pada seseorg keesokkan harinya. yang buat aku terkedu dan terkelu dia tanya, pas kawen nak terus dapat anak ke mcmner? mcm tu la lebih kurang ayat dia. nasib aku tak tersembur nasi. adoi!!!!!

Tetiba malam td aku termimpi pulau....apakah???


1 comment:

  1. heh...biasalah....time tunang pun ada cabarannya...nanti dah kawen otomatik fokus dah lain. sibuk ngan anak..kemas umah...masak...bla..bla...blaa... takde masa nak merajuk lama2...sama ada baik sendiri atau makan hati...ikut la ko nak pilih yang mana...haha...

    ReplyDelete