Yes!Yes!Yes!

Yahoo...bos aku dah start bercoti. kendian sambung 3 ari persidangan. maknanya aku ada 5 hari untuk berjimba2. Memandangkan skrgni dh start mid sales aku sgt teruja sampaikan setiap pagi wajib bukak 2 web paberet aku utk update ape yg tgh sales/warehousesale skrgni (kemaruk sgtkan!). Best time utk perabihkan duit cari handbag. handbag sedia ada dh uzur sesgt tipuuuuje. Padahal awal tahun aritu dh bli sling bag. ah, tu sling bukan hand. keji tau!

Semalam Gucci dah start sales up 30%. Kebetulan my tunang ada exhibition kat KLCC, I ask him to survey for me. Dia kata, KLCC jem giler. He needs to wait 1 hour to get parking. OMG! The end of the day, dia kata, tak sempatla dear. baru je nak marah+majuk dia kata "nnt kita tgk sesama, tak syok la p sensorg. If Gucci price lower than LV, we buy Gucci. Otherwise, better take LV". aku baru je berangan nak bli kat paris tau. tak dapat p paris la mcm nie(uwaaa baru je nak feeling2 ala2 diva.gatal!). For him Gucci byk fabric tp overprice mengalahkan LV yg sah2 kulit. Aku pn ckp, LV esok (arinila) naik harga... dia kata tak pela. wah....mengayat tak hengat. Dalam ati penuh ngan bunga2. Sgt2 teruja+ bercampur baur yela biasanya item sales ni last piece.

Skrgni tugas aku plak nak mencari jenis handbag ape yg aku nak. Boleh buat aku dalam dilema ni.

Notes: Sabtu ni aku nak p warehouse sale Corningware/pyrex/Corelle/vision kat The Atria pj. Maklumlah, kene cari sikit2 periuk belanga.

2 comments:

  1. dasat shopping ko ni...dh macam year end sale dh tu....haha

    ReplyDelete
  2. aku tak sempat lagi p. tp tunang aku p kata mcm tak best. collection pun kureng. so aku p je bli brg2 rumah. berabis gak la. tp aku rasa berbaloi2.

    ReplyDelete