Apa nak jadi dgn aku?

Berdosa kalo kita tak tegur org lebih dari 3 hari kan?

Walaupun org itu berusaha untuk mengambil hati kita. otokajo? what should i do?

Apa kene ngan aku pun aku tak faham.adakah aku menghadapi masalah atau tekanan perasaan?

Atau aku terlalu sensitif?

Ape kene ngan aku ni semua tanda soal yg aku sendiri tak mampu aku nak jawab?

Fikir punya fikir punya fikir maafkan saja la apa yg telah berlaku. Namun adakah kemaafan itu benar-benar memaafkan kesalahan orang itu tp masih mengingati kesalahan itu? mcm dialog drama, Aku boleh maafkan ko tp aku takkan lupa ape yg ko dh lakukan. blh mcm tu?


Ya Allah, berikan la aku petunjuk dan ketenangan jiwa sebenar-benarnya. Amin..


2 comments:

  1. nak berlapang dada tu..senang disebut tapi susah dibuat..slowly yee. dah nama pun manusia, kita tak sempurna. taktau bila ajal smpai...i think u know what u shld do.

    ReplyDelete
  2. kadang2 kene memotivasikan diri sendiri supaya lebih baik dan lebih baik..

    ReplyDelete