~Pangkor Island Chapter 1~

24 Jan 2009 yg lepas aku and madie famili p la bercuti ke pangkor. lama dah plan nak p, tp asyik tak jadi je..ni p pun main terjah je..time tu la nak p, time tu la baru nak tempah hotel. nasib dapat..tu pun for 1 day jer...Sbb nyer madie p thailand seminggu sblm tu.jdnyer utk elakkan kami kecewa, dia kata tak perlu tempah apa2.takut tak jadi plak..nnt ada org yg majuk..hehehehe..So kami bertolak dari kl lam kul8.30pg. aku nyer semangat, kul5 pg dah bangun bersiap2. smpai lumut lam kul 12 lebih. kami p la kat jeti nak bli tiket, ramai nyer org..perut pun dah lapo, kami pun lunch dl. kitorg bawak bekal, so main blasah jer la tumpang tpt org nak makan...
Gambar dalam keadaan panas terik...mcm nak pengsan aku dibuatnyer...

Pas makan tu, kami cari parking.ala,parking kat bangunan aper tah..lupa plak.mak aii, penuh...last2, dapat gak parking kosong..pastu jalan kaki ke jeti bli tiket.dekat jer. naik feri kul 1.45pm..
muka aku kepanasan + rimas...10sen tol...tp semangt punye pasal, aku gagahkan gak..kat cni aku tgk org byk hamper la, bwk minyak, ayam, sayur, mcm2 la..agaknyer ada famili day kot..lupa nak ckp, tambang feri rm10 seog utk 2 hala..ni tgh borak2 smbil tunggu feri.. Kami smpai pulau lam kul 2 lebih..kami naik van ke coral bay resort kat pasir bogak..tambang lam rm10..disbbkan masing2 keletihan + kepanasan, pas check in jer, masing2 tido..zZzZzZzzZz

No comments:

Post a Comment