Honeymoon~Day 3

Hari last di Colombo, kami go around sekitar Galle Face. Dh janji ngan Tg amik kul10.30am sbb aku nak p shopping kat Odel..Menyoping saje akuni...mcm ni blh bankrap laki ko lin! On way berjalan2 kami disapa oleh pekerja Hotel Ramada. Dia ajak ke House of Temple. Ada 2 temple in 1 roof, Buddha and Hindu. Masuk kene bayar Rp 200

1. Naik Tuk-Tuk..
Gile, aku kene bayar Rp 6000. Geram aku..aku ckp ngan husband aku, blh bli saree tau..my husband kata, its normal dear, we r tourist. Mana-mana pn sama. tak pe, dah rezeki dia. Kami curi2 amik gambar

2. House of Temple

3. Duty free gems

4. Galle Face. - Kat sini pasangan bercinta bawak payung yer nak bercinta kat tepi pantai...aku bantai gelak je..tengahari panas terik tu bukak payung bercinta menghadap laut...kah kah kah

5. Odel - Tersnap by my hubby

6. Lunch b4 ke airport

Keseluruhannya aku rasa sgt seronok dan bahagia. byk kenangan di Sri Lanka. Husband aku kata, kita akan ke sini lagi untuk explore Srigiria and p Adam's Peak. Tp bila tu masih dalam perancangan kami.

No comments:

Post a Comment