Shaklee- Just to share


Aku adalah pengguna dan pengedar shaklee.

Antara produk shaklee yang aku makan.

1. Vita-lea
2. Zinc Complex
3. OsteMatrix
4. B-Complex
5. ESP-Energizing Soy Protein
6. Alfalfa Complex
7. Omega Guard 


Pengalaman aku sendiri selepas beranakkan tasneem aku mempunyai masalah kekurangan susu badan dan keletihan. Masa dalam pantang, tasneem selalu kembung. Yang peliknya dia start kembung kul 6ptg-12mlm. Jadinya marathon jaga anak aku. Start kul 6ptg-8mlm aku ngan mak aku jaga. Start kul 9mlm-12mlm abah aku plak amik alih. 

Nak kata tak makan halia and lada hitam, setiap lauk yg mak aku masak mesti letak. Siap buat uji kaji. Rupa2nya anak aku alah dengan lobak putih. Bila tak makan lobak putih, susu badan sikit. So kerapla anak aku mintak susu. Aku pulak yang letih. Seksa la jugak. Mlm tido tak lena. bayangkan baru je nak tido, anak dah bgn mintak susu lagi. nasib mak aku tido sekali ngan aku. 

Mcm2 usaha aku dan husband aku buat utk tambah kan susu. Makan pil habatus sauda anak aku tak kembung, susu banyak tp anak aku berak2. kesian. terus stop. Rebus longan kering, makan kurma, makan madu. ape je yg aku tak makan utk tambahkan susu. Susu mmg byk, tp anak aku kembung.


Sampai hari ke 50 aku balik ke Putrajaya. Aku menggoogle cari info pasal shaklee. Rata2 yang consume shaklee berjaya mengatasi masalah yang aku hadapi. Mula2 aku just amik ESP and Alfalfa. Sbb aku masih makan jamu. Seminggu aku consume, alhamdulliah, susu byk, anak kenyang, hati pun senang. Dan-dan aku order Ostematrix. Kemudian, bila dah mula bekerja, aku terus jadi ahli shaklee dan bli set shaklee. 

So reader2 sekalian sekiranya ingin mendapatkan pandangan/berminat untuk membeli just email ainul83@gmail.com or sms/tel : 0127393045. 

Next entry aku share plak kebaikan vitamin shaklee.

No comments:

Post a Comment